Kraków



Zawsze zazdrościłam blogerkom mieszkającym w ciepłych krajach, Ich zdjęcia są takie pozytywne! Palmy, morze, promyki słońca padające na twarz... uśmiechnięci ludzie. Te zdjęcia są takie radosne, że nie mogę oderwać od nich oczu. Druga grupa blogerek którym zazdrośiłam to blogerki mieszkające w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku.. piękne budynki, witryny sklepów, mnóstwo ludzi- widać tętniące życie. 
Moje zdjęcia głównie robię na tle czegoś starego.. fabryki, stare kamienice, budynki do rozbiórki :)
Uwielbiam taki brudny klimat, lubię zdjęcia bo jak wiecie, lub niektórzy nie przez 2 lata zajmowałam się zawodowo zdjęciami mody. Tak więc zdjęcia na blogu mają dla mnie ogromne znaczenie. 
Ubrania ubraniami są bardzo ważne to oczywiste, ale dla mnie tak samo ważne jak stylizacje na zdjęciu jest miejsce. 
Wiele razy rezygnowałam z dodania posta mimo, że wszystko miałam przygotowane. Narzekałam, że nie ma gdzie, że znowu tam, że będzie dużo ludzi, że tam za daleko, że tam za zwyczajnie... Aż dotarło do mnie, że nie ważne gdzie bym mieszkała, czy byłaby to Barcelona, czy Londyn, czy pewnie Nowy Jork po jakiś czasie wszystko dla mnie stałoby się tak pospolite, że nie zauwałabym jego piękna. Mieszkam w najpiękniejszym mieście w Polsce i narzekam :) Postanowiłam doceniać to, co mam i korzystać z tego. Kraków jest piękny, klimatyczny, ma miliony cudnych zaułków i uliczek, które wyglądają bajecznie. 
Niestety nie doceniamy tego, co mamy i często błądzimy szukając czegoś, co tak naprawdę mamy pod nosem i tak jest ze wszystkim w życiu :) 
Miejsce, w którym są zrobione dzisiejsze zdjęcia odwiedzam niemalże codziennie od 6 lat, do tej pory nie dostrzegłam jego piękna. Jestem pewna, że gdyby inna blogerka dodała post na tej ścianie piałabym z zachwytu, a tu proszę wszystko pod nosem należy się tylko rozglądać. 

Miłego dnia :) 













Jacket- NEXT
Sweater- H&M
Pants- Bershka
Shoes- Deezee
Hat- Top Shop


Follow me on instagram

www.instagram.com/sylviagaczorek




27 komentarzy:

  1. wspaniałe zdjęcia !
    płaszczyk jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. czarująco! :>

    świetny klimat zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nazywa się to miejsce w Krakowie, Sylwia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3333 super stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Klimatyczne. Tylko pozazdrościć takiej scenerii! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twojego bloga i Twoje stylizacje <3 a zdjęcia za każdym razem mają cudowny klimat ! Chce się aż tu zaglądać ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ;) chciałam zapytać czy jest polska strona internetowa Top Shop? szukam, szukam i nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupować bezpośrednio na stronie www.topshop.com :) Moja znajoma regularnie tak robi zakupy, ja głównie kupuję w Londynie, ale teraz też zamierzam kupić coś przez stronę :)

      Usuń
  9. Hej zajrzyj na wiadomości na facebooku bo zamówiłam koszulkę ale nikt mi nie napisał czy zamówienie przyjęte itp. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście piękne miejsce :)
    Zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja uroda jest w stanie obronić każde miejsce i uczynić je wyjątkowym! Założę się, że nawet jakbyś zrobiła sobie zdjęcie nieopodal śmietnika =D pewnie byłoby "jakieś"! What can I say... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Bardzo mi miło, choć wcale nie jest tak jak piszesz, problem ze zdjęciami jest odwieczny ale mam nadzieję, że teraz skończę narzekać :) Dziękuję.

      Usuń
  12. świetny klimat, boski płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwia, co sądzisz o tym olejku http://lokikoki.pl/product-pol-3985-MORE-INSIDE-Oil-Non-Oil-olejek-do-ukladania-wlosow-puszacych-sie-250-ml-Davines.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Samą prawdę napisałaś:) Ja mieszkam w maluteńkiej mieścinie na Mazurach,ale mam jeziorko,które daje uroczy klimat,trzeba korzystać z dostępnych dóbr:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Fajne miejsce do zrobienia zdjęć wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia <3 butów zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę blogerkom z Krakowa, heh
    tło wymarzone ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś po prostu przepiękna. Każde zdjęcie dzięki Tobie ma coś w sobie fascynującego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kraków jest piękny <3 ♥ i to miejsce przepiękne zdjęcia :) Jesteś naprawdę śliczna :D :) ♥♥ zapraszam do mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń